Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trakční pohon elektromobilu napájený vodíkovým palivovým článkem
Pokálený, Jan ; Huták, Petr (oponent) ; Patočka, Miroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je trakční pohon elektromobilu s palivovým článkem. Zdrojem energie je vodíkový palivový článek o výkonu 2 kW. Trakční pohon je tvořen trojfázovým střídačem a trojfázovým asynchronním motorem. Hlavní částí této práce je vytvoření matematického modelu trakčního pohonu v programu Matlab-Simulink.
Design dálkového autobusu
Semerák, Jan ; Pelikán, František (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na design dálkového autobusu. Vytkl jsem si dva cíle: navrhnout z pohledu budoucnosti perspektivní a ekologický pohon; vytvořit nadčasový design autobusu, který by korespondoval s pohonem blízké budoucnosti. Byl vybrán nejekologičtější pohon pomocí vodíku a palivových článků. Tento pohon byl detailněji rozpracován. Jako zásobní a pomocné zdroje energie byly použity ultrakapacitory a fotovoltaické články. Design autobusu se snaží splnit budoucí nároky přepravců a s ohledem k jeho pendlování mezi velkými městy tak reprezentovat svým vzhledem použitou pohonnou jednotku. Vnitřní uspořádání interiéru se snaží splnit současné a budoucí požadavky na ergonomii sezení, uložení zavazadel, hygienické požadavky a dobrého výhledu cestujících. Název a logo dálkového autobusu vzešly ze vztahu k palivu, ekologii a palivovým článkům.
Materiály pro superkondenzátory
Dvořák, Petr ; Paidar,, Martin (oponent) ; Trnková, Libuše (oponent) ; Sedlaříková, Marie (vedoucí práce)
Tato dizertační práce se zabývá elektrodovými materiály, kapalnými a gelovými elektrolyty vhodnými pro superkondenzátory. V oblasti elektrodových materiálů byly zkoumány uhlíkové materiály na bázi uhlíkových sazí, expandovaného a mikromletého grafitu vhodné pro superkondenzátory pracující na principu dvojvrstvy. Další oblastí, které se tato práce věnuje, jsou kapalné aprotické elektrolyty připravené z vhodných typů solí a bezvodných organických rozpouštědel. Poslední část této práce je zaměřena na přípravu a následnou elektrochemickou charakterizaci gelových polymerních elektrolytů za účelem zvýšení konduktivity tohoto typu elektrolytu.
Materiály pro superkondenzátory
Dvořák, Petr ; Paidar,, Martin (oponent) ; Trnková, Libuše (oponent) ; Sedlaříková, Marie (vedoucí práce)
Tato dizertační práce se zabývá elektrodovými materiály, kapalnými a gelovými elektrolyty vhodnými pro superkondenzátory. V oblasti elektrodových materiálů byly zkoumány uhlíkové materiály na bázi uhlíkových sazí, expandovaného a mikromletého grafitu vhodné pro superkondenzátory pracující na principu dvojvrstvy. Další oblastí, které se tato práce věnuje, jsou kapalné aprotické elektrolyty připravené z vhodných typů solí a bezvodných organických rozpouštědel. Poslední část této práce je zaměřena na přípravu a následnou elektrochemickou charakterizaci gelových polymerních elektrolytů za účelem zvýšení konduktivity tohoto typu elektrolytu.
Design dálkového autobusu
Semerák, Jan ; Pelikán, František (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na design dálkového autobusu. Vytkl jsem si dva cíle: navrhnout z pohledu budoucnosti perspektivní a ekologický pohon; vytvořit nadčasový design autobusu, který by korespondoval s pohonem blízké budoucnosti. Byl vybrán nejekologičtější pohon pomocí vodíku a palivových článků. Tento pohon byl detailněji rozpracován. Jako zásobní a pomocné zdroje energie byly použity ultrakapacitory a fotovoltaické články. Design autobusu se snaží splnit budoucí nároky přepravců a s ohledem k jeho pendlování mezi velkými městy tak reprezentovat svým vzhledem použitou pohonnou jednotku. Vnitřní uspořádání interiéru se snaží splnit současné a budoucí požadavky na ergonomii sezení, uložení zavazadel, hygienické požadavky a dobrého výhledu cestujících. Název a logo dálkového autobusu vzešly ze vztahu k palivu, ekologii a palivovým článkům.
Trakční pohon elektromobilu napájený vodíkovým palivovým článkem
Pokálený, Jan ; Huták, Petr (oponent) ; Patočka, Miroslav (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je trakční pohon elektromobilu s palivovým článkem. Zdrojem energie je vodíkový palivový článek o výkonu 2 kW. Trakční pohon je tvořen trojfázovým střídačem a trojfázovým asynchronním motorem. Hlavní částí této práce je vytvoření matematického modelu trakčního pohonu v programu Matlab-Simulink.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.